ОГОЛОШЕННЯ









WEB РЕСУРСИ



Студентство - Євроклуб


Члени Євроклубу КТКТ:

  • вивчають історію, культуру, традиції та побут українського народу та народів європейських країн;
  • збирають та поширюють інформацію про діяльність ЄС та ООН;
  • збирають та поширюють інформацію про діяльність ЄС та ООН;
  • встановлюють дружні зв’язки між ВНЗ різних областей та держав;
  • отримують інформацію про демократичну освіту, суспільно-політичний лад і спосіб життя європейських держав;
  • вдосконалюють знання з англійської та слов’янських мов;
  • використовують мережу Інтернет для інформаційних обмінів;
  • організовують творчі та інтелектуальні конкурси;
  • подорожують стежками рідного краю;
  • здійснюють обмін інформацією та студентськими групами.
 
 
 
 
Напрямки роботи ініціативних груп клубу

Група зовнішніх зв’язків (Данилова В.А.):

  • включення в національну та міжнародну мережу Євроклубів через Інтернет;
  • збір матеріалів в Інтернеті;
  • організація листування з іншими Євроклубами;
  • організація зв’язків з відділами зовнішньоекономічних зв’язків міськради та облдержадміністрації та іншими зацікавленими організаціями.

Група краєзнавства (Кухаренко Г.М.):

  • збір та систематизація інформації з історії, культури, науки Європейських країн;
  • збір матеріалів про Україну, як Європейську державу та її зв’язки з країнами Євросоюзу;
  • збір інформації про Чернігів та Чернігівську область, її зв’язки з містами та регіонами європейських країн.

Інформаційно-рекламна група ():

  • оформлення стендів з метою пропаганди роботи клубу;
  • інформування роботи Євроклубу на сайті ЧРМТ;
  • розробка інформаційно-рекламної продукції;
  • випуск бюлетенів клубу;
  • журналістська діяльність;
  • створення електронної презентації євроклубу, колажу.

Група економічного напрямку. Інформація про „Організацію економічного життя Європи” (Лісова М. А.):

  • ознайомити студентів із передумовами, які сприяли економічній та валютній інтеграції ЄС; особливостями економіки Європейських країн; з
  • історичними та економічними передумовами та механізмом введення євро;
  • з’ясувати вплив глобалізації на національну економіку; позитивні та негативні риси ринкової та планової економіки; переваги та недоліки введення
  • євро; порівняти країни Європи за ступенем готовності суспільства до функціонування у глобальних мережах;
  • визначити економічні показники і досягнення, які становлять основу успіху країн ЄС;
  • формувати вміння аналізувати соціально-економічні процеси, що відбуваються у ЄС;
  • пояснити студентам причини відмови деяких країн ЄС від введення євро; причини низького рівня розвитку економіки України і окреслити перспективи її входження до ЄС.

Група географічного напрямку. Інформація про географічне положення України як центру Європи (Кузьомка З.М.):

  • Україна на перехресті європейських доріг. Географічне положення та населення Європи;
  • паливні елементи – ключ до майбутнього планети Земля;
  • демографічна проблема;
  • екологічні проблеми та їх наслідки;
  • небезпечні хвороби та їх поширення в Європі;
  • прояв глобальних проблем людства в Україні;
  • розвиток мотивів природоохоронної діяльності.

Інформаційна група про Європейський вимір (Івашенцева Є.Г.):

  • вдосконалення системи знань про країни – члени Євросоюзу;
  • виховання європейської свідомості, навчання знанням про культуру та історію Європи;
  • залучення молоді до суспільного – політичного життя в Європі;
  • обмін освітнім досвідом;
  • організація зустрічі з людьми, які відвідали Європу;
  • навчання спільним мовам;
  • взаємний обмін навчальними програмами, проектами та акціями між країнами;
  • знайомство з подіями, що відбуваються в тій чи іншій країні („Греція – колиска європейської цивілізації”, „Будапешт – перлина Дунаю”, „Іспанія – країна корріди”, „Швеція – дух давнини” і т.п.).