ОГОЛОШЕННЯ

WEB РЕСУРСИ

Всесвіт нам бентежить мрії…

Автор: admin від 13-04-2018, 15:33, подивилося: 177

0

«Людство не залишиться вічно на Землі,

а в гонитві за світлом і простором

спочатку несміливо проникне за межі атмосфери,

а потім завоює собі весь навколишній простір»

К.Е. Ціолковський

12 квітня 2018 року у читальній залі Коледжу транспорту та комп'ютерних технологій відбулося засідання круглого столу до Всесвітнього дня авіації і космонавтики під назвою «Всесвіт нам бентежить мрії…».

Сотні мільярдів планет, зірок і галактик, тисячі світлових років - неймовірні простори відкрилися людству! З моменту першого польоту людини в космос пройшло всього лише 57 років - нікчемний період часу в порівнянні з нескінченністю Всесвіту. Але тим значніше, тим грандіозніше досягнення людини, яка зуміла за земні півстоліття вийти у відкритий космос, висадити свій десант на Місяці, побачити інші світи, відправивши в космічний простір десятки чудо-апаратів, що виконують роль очей і вух людства на орбітах далеких планет і на безкрайніх марсіанських рівнинах.

Студенти активно спілкувались, обговорюючи минулі та сучасні досягнення людства в освоєнні космосу.

Особливу увагу звернули на розвиток космонавтики в Україні. Вклад українських вчених і конструкторів в розробку основ теорії створення ракет, міжпланетних польотів, практичної космонавтики та авіабудівництва - великий. Україну можна по праву назвати колискою ракетно-космічної техніки.

Ми сподіваємось, що ХХІ століття принесе надзвичайні результати в освоєнні космічних просторів. Безліч невідомого космос ще приховує від нас. Він чекає на тих, хто піде неторованими шляхами у зоряне небо, у Всесвіт...

Фото дивіться у фотоальбомі "Всесвіт нам бентежить мрії…" (відкривається у новому вікні).

І.С. Марінець

Категорія: Новини / Студентство

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.