ОГОЛОШЕННЯ









WEB РЕСУРСИ



Конкурс есеїв на тему: “Вплив ІТ-інновацій на освітній процес”

Автор: admin від 11-11-2016, 08:41, подивилося: 380

0


Метою конкурсу есеїв є актуалізація інтернет-освіти серед сучасної молоді.

Учасник, котрий посяде перше призове місце отримає грошову винагороду у розмірі 2000 USD. Конкурсантам, що займуть 2-ге та 3-тє місця будуть нагороджені сумами у розмірі 1000 USD та 500 USD відповідно.

Голосування за найкращі роботи буде проходити на платформі Preply.

Умови конкурсу:

1. Усі учасники повинні написати свої есе на веб-сайті preply.com/en/scholarships.

2. Конкурсна робота виконується англійською мовою в межах до 500 слів. У есе необхідно вказати: ім’я та прізвище, назву закладу, в котрому навчається студент.

3. Зміст есе повинен бути логічно пов’язаний зі словами "education”, "innovations” та "online tutoring”.

4. Усі написані роботи будуть доступні для проведення голосування на сайті Preply.com по 1 грудня 2016 року включно.

5. Переможцем буде визнаний учасник, чия робота набере найбільшу кількість голосів на сайті.

Процедура голосування:

1. Необхідно створити свій акаунт на Preply.com за допомогою реєстрації через Facebook.

2. Зареєстрований користувач повинен натиснути на кнопку «Проголосувати», щоб віддати свій голос за відповідного конкурсанта.

3. За одне есе можна віддати тільки один голос.

4. Загальна кількість голосів – необмежена.

5. Голосування проводиться тільки на ресурсі preply.com/en/scholarships. Реєстрація на платформі БЕЗКОШТОВНА! Есе переможців будуть опубліковані на сайті Preply 2 грудня 2016 року.

 

Більш детальну інформацію можна знайти за гіперпосиланням preply.com/en/scholarships.

Якщо у Вас виникли питання, будь ласка, напишіть за електронною адресою: scholarship@preply.com.

Джерело інформації: www.prostir.ua/?grants=konkurs-esejiv-na-temu-vplyv-it-innovatsij-na-osvitnij-protses.

підготувала Капля С.А.

Категорія: Оголошення / Конкурси

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.