Гра престолів. Сезон 4. Епізод 2. Сесія близько…

3 січня в актовій залі Коледжу транспорту та комп”ютерних технологій було запущено новий інтелектуально-розважальний ігровий проект, розроблений викладачами спецпредметів та студентами комп”ютерних спеціальностей. Ця гра вийшла в рамках продовження вже традиційної для відділення інформаційних технологій серії інтелектуальних ігор “Гра престолів. Що? Де? Коли?”, адаптованих під антураж відомого серіалу “Гра престолів”. Тому робочу назву захід отримав за хронологією попереднього проекту – “Гра престолів. Сезон 4. Епізод 2. Сесія близько…”

Але, враховуючи новий оригінальний сюжет і індивідуальний характер розумових баталій, гра має також власну назву – “Битва королів”, що є відсилкою до циклу романів Джорджа Мартина “Пісня льоду та полум”я”, за якими й знято серіал “Гра престолів”. Учасники гри в рамках рольової моделі представляють великі родини Вестеросу і ведуть боротьбу за корону Семи Королівств та місце на Залізному троні.

За правилами в грі беруть участь 9 гравців, кожен з яких має за 30 секунд написати свою відповідь на спільне для всіх питання ведучого, після чого продемонструвати глядачам. За правильну відповідь гравець отримує бали, які потім знадобляться для підведення проміжних та остаточних результатів. Гра складається з попереднього етапу на три тури, де гравці просто накопичують бали, і основного етапу на 9 турів, після кожного з яких один з претендентів вибуває з гри. Між етапами проводиться ще й гра з глядачами, переможець якої може приєднатися до гравців, але лише з 1 балом, тобто з невеликими шансами на перемогу.

Правилами також передбачено додаткові інтерактивні елементи, запозичені з настільних та комп”ютерних ігор. В кожному турі розігруються випадкові ситуації, за результатами яких один з гравців може отримати бонусний бал або навпаки втратити один з вже зароблених. Також для визначення кандидата на виліт в разі наявності кількох претендентів між ними проводиться двобій з експрес-питаннями.

3 січня було проведено пілотний варіант гри, в якій взяли участь студенти групи КТ-1601: Коров”яковський Владислав (Мартели), Кравченко Даніїл (Грейджої), Могилевець Владислав (Аррини), Лисач Олександр (Старки), Граб Микола (Тірели), Ревенко Артем (Ланістери), Шитик Євгеній (Таллі), Васильєв Дмитро (Баратеони), Сергієнко Дмитро (Таргарієни), до яких після гри з глядачами приєднався Корбач Дмитро, який вирішив представляти власний лицарський дім. В результаті запеклих баталій саме останній учасник протистояв в фінальній королівській битві представнику дому Арринів і… вийшов з неї переможцем, отримавши королівський титул і приз у вигляді новорічних солодких подарунків від Діда Мороза, так само як і всі учасники гри за набраними ними результатами.

Організатори дякують всім учасникам гри, глядачам та помічникам в організації заходу, бажають всім студентам вдалого проходження сесії з максимально можливими результатами у вигляді оцінок в залікових книжках. Сподіваємося на продовження проекту і нові зустрічі на “Битвах Королів”.

 

Фото дивіться у фотоальбомі “Битва королів. 2018/01/03” (відкривається у новому вікні).

креатив-студія “ВЦ”

 

P.S. Всіх учасників і глядачів просимо пройти коротеньке опитування для оцінювання нової гри: анкета-опитування (відкривається у новому вікні).