Про засідання ОМО викладачів географії, біології і екології та ОМО викладачів фізики і астрономії

27 листопада 2024 року було проведено спільне засідання методичного об’єднання викладачів географії, біології і екології та методичного об’єднання викладачів фізики і астрономії закладів фахової передвищої освіти Чернігівської області (голови ОМО – КУЗЬОМКА Зінаїда, МАРІНЕЦЬ Ірина, викладачі ВСП «Фаховий коледж транспорту та комп’ютерних технологій НУ «Чернігівська політехніка»). До роботи засідання долучилися педагоги усіх ЗФПО Чернігівщини.

Відповідно до порядку денного КУЗЬОМКА Зінаїда та МАРІНЕЦЬ Ірина інформували учасників засідання про основні напрями, плани роботи методичних об’єднань у 2024-2025 н. р., провели анкетування для оновлення складу об’єднань.
Було наголошено, що робота методичних об’єднань, в першу чергу, спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи педагогів, поширення позитивного педагогічного досвіду роботи щодо впровадження в освітній процес інноваційних технологій, інтерактивних форм і методів роботи для формування ключових і фахових компетентностей здобувачів освіти.

У роботі засідання взяла участь ЛУК’ЯНЕНКО Любов, практичний психолог ВСП ФКТКТ НУ «Чернігівська політехніка», яка виступила з питання «Резильєнтність. Плекаємо резильєнтність у собі». «Резильєнтність – це те, що дає психологічну силу втриматися проти викликів, які неминуче трапляються з нами. Це наче парасолька, яка тримає нас більш-менш сухими від дощу, у той час як ми продовжуємо йти вулицею» – ЛУК’ЯНЕНКО Любов надала практичні поради, як протистояти викликам і розвивати резильєнтність у собі.

Запрошеним гостем засідання був ГІНАЛЮК Дмитро, засновник ГО «Молодіжні вітрила», який презентував тему «Успішний стартап: від ідеї до реалізації». Стартап у перекладі означає «починати» або «запускати». В освіту цей термін прийшов із економічної сфери, де він означає новий комерційний проєкт. Освітні стартапи спрямовані на те, щоб реалізовувати інноваційні ідеї в галузі освіти. ГІНАЛЮК Дмитро розповів про методику підготовки старпату, про найбільш успішні стартапи екологічного напрямку.

Залучення здобувачів освіти до розробки стартапів можна розглядати як одну із форм позааудиторної роботи зі студентами. Досвідом організації позааудиторної роботи зі здобувачами освіти поділився викладач Прилуцького гуманітарно-педагогічного фахового коледжу ім. І. Я.Франка СКИБА Юрій.

Фото дивіться у фотоальбомі Про засідання ОМО викладачів географії, біології і екології та ОМО викладачів фізики і астрономії (відкривається у новому вікні).

КУЗЬОМКА Зінаїда