Засідання ОМО викладачів математики
28 жовтня 2022 року на платформі Zoom проведено засідання методичного об’єднання викладачів математики. До участі в конференції долучилося 25 педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти Чернігівської області.
Нараду відкрив та виступив з привітальним словом Радченко Віктор, голова Ради директорів ЗФПО Чернігівської області.
Продовжила роботу засідання голова методичного об’єднання Данилова Марина, яка окреслила основні напрямки роботи ОМО у 2022-2023н.р., ознайомила з питаннями, винесеними на порядок денний, та провела анкетування членів ОМО.
Учасники засіданні обговорили питання щодо проведення Всеукраїнської олімпіади з математики серед студентів ЗФПО у 2022-2023н.р.
Дистанційне та змішане навчання стало невід’ємною формою організації навчання та повсякденної роботи із здобувачами освіти в сучасних умовах. Для належної організації навчання необхідні не лише якісне інтернет-підключення і технічне забезпечення, але й опанування та вдосконалення педагогами власних цифрових компетентностей, щоб повноцінно й уміло використовувати можливості цифрових платформ та інструментів для роботи із здобувачами освіти.
Досвідом використання SMART-технологій при викладанні математики поділилася Кур’ян Оксана, викладач Чернігівського промислово-економічного коледжу КНУТД.
Ющенко Ірина, викладач математики ВСП «Фаховий коледж економіки і технологій НУ «Чернігівська політехніка», розповіла про ефективність використання додатків Google в професійній діяльності викладача під час дистанційного навчання. В освітньому процесі додатки, які надає компанія Google, можна використовувати для інтерактивного спілкування учасників освітнього процесу (електронна пошта); спільного використання он-лайнових додатків (календар, документи, таблиці, презентації); Google-форми дають змогу викладачеві в автоматичному режимі перевіряти правильність виконання вправ; застосовувати різні джерела інформації, постійно маючи їх «під рукою» (хмарне сховище Google Диск). Використовуючи додатки Google, викладачі та здобувачі освіти отримують інструменти для спільної роботи в освітньому процесі (створення різних документів, спільна проектна діяльність).
Глазкова Людмила, викладач математики КЗ «Ніжинський фаховий медичний коледж» Чернігівської обласної ради, поділилася досвідом роботи з графічним планшетом. Використання його при проведенні лекційних та практичних занять з математики дозволяє оптимально поєднувати різні форми та методи навчання, раціонально розподіляти час заняття. Викладач поділилася власним досвідом використання графічного планшета у сумісних з ним додатках Microsoft Office та Google, таких як Word, PowerPoint, Paint, Jamboard, CleverMaths2.4. Все це спрощує роботу викладача і в умовах дистанційного навчання допомагає наблизитися до звичайних аудиторних занять.
Вивчення можливостей використання нових технічних засобів у освіті, їх впровадження у педагогічну діяльність, обізнаність у інноваційних підходах – все це є невід’ємною складовою роботи викладача і визначає його професійність.
Фото дивіться у фотоальбомі 2022 / Засідання ОМО викладачів математики (відкривається у новому вікні).
Марина Данилова